luni, 7 mai 2012

Smoothie/Suc verde cu spanac, frunze de capsuni si mere


Ingrediente:
600 ml apa
frunze de spanac (cam 30 gr.)
o mana de frunze de capsuni (cam 20 gr.)
zeama de la jumatate de lamaie
2 mere



Mod de preparare:
Merele, curatate de coaja si taiate bucati se pun in blender cu frunzele de spanac, frunzele de capsuni, zeama de lamaie si apa. Se amesteca in blender timp de 2 minute si e gata.


Pentru copii am strecurat pulpa de la frunze si le-am servit preparatul drept suc de mere ;)), nu am insistat sa le spun ce am pus pentru a nu ma lovi de un refuz fara sa guste macar.


Au baut pe nerasuflate .... concluzia ..... e foarte bun! si ..... sa le mai fac ;)

Zi frumoasa!

4 comentarii:

  1. Ce combinatie neobisnuita ! Interesant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca n-am stiut ca frunzele de capsuni sunt comestibile :) Incerc si eu, ca daca tu i-ai pacalit pe ai tai, poate o pacalesc si eu pe a mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mircea, Pansy, Deea sucul este foarte gustos. Frunzele de capsuni sunt utilizate, printre altele pentru dezechilibre ale stomacului (ca sa le numesc asa) si mi-am spus ca ocazional sunt bune pentru copii. Deea merita sa incerci doar sa nu ii dia prea des; am citit pe alocuri despre spanac .... e sanatos dar cica sa nu abuzam de el.
    Zi frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere