vineri, 17 februarie 2012

Torturi

Va prezint cateva torturi realizate de mine in perioada ianuarie 2012 - prezent.

Tort cu ciocolata pentru nepotica mea, Beatrice, ce a implinit 11 ani.


Decorat cu figurine din ciocolata de casa, blat cu cacao si roscove, crema din ciocolata de casa si crema de portocale.



Tort cu cescute de cafea, pentru mama, o pasionata as putea spune de cafea.
Decorat cu pasta de zahar; cestile sunt facute din martipan (cumparasem martipan din Ikea si eram curioasa cum e). Sectiune din pacate nu am ...


Tort Thomas (sau o incercare :)) pentru finutul nostru David; decorat cu pasta de zahar (aici m-a lasat culoarea rosie; nu am fost atenta ca e pe terminate). Nici aici nu am sectiune ...



Sa aveti o zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. Maaaama ce de bunatati!Si ce bine arata!Esti grozava!Pup.LA MULTI ANI tizei mele !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Beatrice! Urmeaza o noua tura in acest weekend; sper sa fac fata :).

    RăspundețiȘtergere