sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Mese festive - Petrecere copii

Desi eram ferm convinsa ca am postat mesele noastre festive de pana acum, aseara am avut o mare surpriza sa constat ca nu am facut-o. Lucram la meniul de astazi, ieri mi-am serbat si eu onomastica, (de Ionela :)), dar mica petrecere va fi astazi, cautand aperitivele .... ia-le de unde nu-s. Asadar si prin urmare, acum am o mica fereastra :-p, si va pun cateva poze cu mesele festive din familie (zile de nastere, onomastica, etc). Pasiunea aceasta (cu aperitive si tot felul) a inceput odata cu decoratiunile pe tort, in noiembrie, de Sf Mihail si Gavril (2009) cand am zis gata ce atatea salamuri :)

Incep sirul postarilor cu o petrecere pentru copii

Salata boeuf





Pate de casa



Rulouri de cascaval cu salata de cruditati



Rulouri de sunca cu salata de cruditati




Salata din piept de pui pe felii de mar




Salata de ton




Alte aperitive













4 comentarii:

  1. Alinutza, La Multi Ani, ai postta aici ceva aparte!!!! Imi place mult. Pot sa vin si eu la o gustare? Felicitari!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Chiar asa Alina! Ne lasa gura apa tot ce pregatesti tu, Putem sa venim si noi la o gustare ? :)
    Pupici!!! Copii tai au o mamica minunata!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Dragele mele eu va invit cu caldura la o degustare; trebuie doar sa veniti. Multumesc mult de aprecieri!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Ce bine arata toate! Interesante idei,felicitari! :)

    RăspundeţiȘtergere