sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Clatite cu ciuperci - Dulce Romanie

Va mai amintiti de Dulce Romanie si provocarea acestei luni (ianuarie 2011), provocare ce este gazduita de acest blog cu bucate din ciuperci si rucola?


 

Iata si reteta mea, o mancare usoara si cu preparare la fel de usoara ...

 clatite cu ciuperci si sos de smantana si rucola



Ingrediente: 6 clatite (nu stiu sa va spun reteta; clatitele in casa le face sotul :)), 500 gr ciuperci, o ceapa medie, usturoi, sare, pier, marar (in functie de gust), o lingura unt, ulei, o lingura faina, un pahar cu apa (cam 200 ml), cascaval.
Ceapa se taie marunt, se pune la calit in ulei, apoi se adauga ciupercile taiate marunt, se calesc putin; urmeaza usturoil, sarea, piperul marul si untul; se lasa pe foc cam 10 minute; se face o pasta din apa si faina, se toarna peste ciuperci si se mai lasa 10 minute.
Se ia compozitia de pe foc, se lasa la racit, apoi se umplu clatitele. Se pun toate intr-un vas, radem cascaval si le bagam in cuptor (eu le-am pus la 100 grade, cuptorul preincalzit) pana se topeste cascavalul si se rumeneste putin.


Iata-le

Pentru sos ...
smantana, rucola, sare si cine mai doreste putin usturoi



Nu ma pricep eu la explicatii, sper ca s-a inteles ceva :) daca nu ... puteti intreba ...


Va multumesc foarte mult tuturor celor ce mi-au trimis mail cu retete; am avut mari emotii cu participarile (na sunt sincera :)). Cine nu a reusit sa-mi trimita inca mail, dar a reusit sa bucatareasca ceva, mai dau termen pana maine, duminica, 22 ianuarie orele 11.00 a.m.; ma gandesc poate nu ati avut timp, poate nu ati reusit sa descarcati poze .... mie mi s-a intamplat si am avut intelegere :).

Si bineinteles asteptam voluntari pentru gazduirea provocarii din luna februarie, luna iubirii, cu ingredientele magice!

O seara placuta tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu