miercuri, 5 ianuarie 2011

Ce am bucatarit de Sarbatori

Casute de turta dulce .... au fost daruite celor dragi :) ... vreo 7 la numar si daca ar mai fi fost .....
pentru anul viitor am alta idee .... e notata :)




Baclava



                                                            
                                                             Prajitura tavalita cu nuca



Bombonele cu nuca si biscuite




Prajitura bradut




Bombonele Raffaello




Sarmalute la cuptor in oala de lut






Salata boeuf



Racituri

(Edi s-a distrat de minune ca tremura mancarea; e prima data cand mananca)



Retetele in postari viitoare ....

4 comentarii:

  1. numai bunaciuni,alina,ai fost taaare harnicuta!ce draguti sunt micutii,cu mincarea care tremura in fata!sa ai un an bun si plin de impliniri tu si toti ai tai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draga Simona! La multi ani si voua cu multa sanatate! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de bunatati!A mai ramas ceva sa vin si eu?!Mi-a placut tare mult ideea cu salata,nota 20+.Esti grozava.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare frumoasa-i casuta si gestul tau, te apreciez! Si toate celelalte preparate in ton cu sarbatorile imi plac, felicitari!

    RăspundețiȘtergere