marți, 7 decembrie 2010

Peste si fructe de mare, provocarea lunii decembrie in "Dulcea Romanie"

Ei bine .... ce zice Alison cea care va gazdui in aceasta luna retete minunate; eu una abia astept postarile, mai ales cu fructe de mare ...

"daca initiatoarea "dulce romanie", Mihaela, ne-a indemnat in octombrie la "dovleac", iar Furnicuta a preluat stafeta dindu-ne idei noi cu "nuci si usturoi", pentru luna decembrie m-am oferit (adica ea Alison :) nu eu ), cu mare emotie si placere!, sa gazduiesc eu postarile voastre cu ...PESTE SI FRUCTE DE MARE! da, aceasta este provocarea lunii decembrie, un subiect generos si cit se poate de spectaculos, ce ziceti, ca mie asa imi pare?


ma puteti ajuta sa dau stire in blogosfera de aceasta noua provocare?

pentru a participa la ea nu trebuie decit sa-mi trimiteti prin e-mail (simonahaliga@yahoo.com) un link spre post-ul cu subiectul provocarii (update:ori peste, ori fructe de mare, ori ambele), insotit de o poza sugestiva cu latimea de 300 pixeli, pina la data de 20 decembrie. Nu uitati sa consemnati in postul de pe blog si link-ul spre initiatoarea proiectului acesta, mihaela! daca nu aveti blog, astept reteta redactata, cu toate explicatiile necesare si poza, bineinteles.

"turul" retetelor cu peste va fi prezentat intr-un post special, pe data de 23 decembrie.

acestea fiind stabilite, va urez sa aveti inspiratie si lumina frumoasa pentru poze!


Mare provocare, nu? Multumim Alison, sper sa reusesc sa duc la capat o reteta cu fructe de mare, asa cum mi-am propus, sper si sa fie pe placul alor mei care-s mai reticenti :)

2 comentarii:

  1. alinutza,multumesc foarte mult de raspindirea zvonului,esti o comoara!cit despre reteta,sigur gasesti tu o modalitate sa-i convingi sa deguste ceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alinutza,iti doresc multa inspiratie si succes.Te pupacesc dulce.

    RăspundețiȘtergere