marți, 30 noiembrie 2010

Tort iepurasul Kiki

Astazi e Sf. Andrei, minunea mea cea mica isi serbeaza ziua cu numele, Eduard Andrei. Ce puteam face altceva decat un tort cu jucaria lui preferata, un iepuras dragalas pe acre il ia cu el in pat la somn si nu numai; iepurasul Kiki (asa l-a numit el). Iata-l

 


 
Si sarbatoritul emotionat


Si o mica sectiune



Ce contine: blat cu cacao (foarte putina; asa ca pentru copii), insiropat cu putina vanilie, crema caramel cu frisca, crema de cocos cu frisca.




Zi frumoasa!

4 comentarii:

  1. LA MULTI ANI cu intarziere,pupam dulce,dulce sa ne iertati ca nu ne-am dat seama mai repede,sa fie sanatos si voinic,iar voi sa va bucurati de un asemenea flacau frumos.
    Tortul a iesit foarte frumos,iar cand ai timp sa postezi reteta la creme ca tare bine arata. Sau le ai postate si eu nu stiu?Va pupam de la mic la mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani, Andrei !!!!
    Felicitari, ti-a iesit perfect tortul !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Andrei! Sa traiesti cu numele! Alinutza, ca de obicei ma lasi masca cu ce faci tu...numai minuni ies din mainile tale. ieri m-ai uitmit cu sapunele, astazi cand am vazut tortul..super! felicitari! pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim de urari! Multa sanatate si multi ani si voua! Sa va spun .... a fost atat de bunnn.

    Beatrice o parte din creme le am postate o parte nu, dar incerc sa le postez, sunt atat de usoare si numai bune pentru copii.

    Reka daca spui tu ..... ma umflu in pene :)

    Miha ma bucur ca sunt pe placul tau, nici nu stii cat. pupici

    RăspundețiȘtergere