luni, 8 noiembrie 2010

Tort Minnie Mouse

La multi ani printesa mea scumpa ce astazi te sarbatoresti cu numele!!!! Ieri si azi am incercat sa mesteresc doua torturi, un Mickey Mouse micut, ornat cu frisca si ciocolata pe deasupra gen celui de aici, si o Minnie Mouse pentru la gradi. Lui Mickey cel mic nu am apucat sa-i fac poza ca l-au devorat copii dimineata. Le place sa-si bage mainile in tort si de fiecare data la una din zilele lor le fac unul mic pentru distractie.

Minnie nu e chiar pe placul meu, nu am avut culoare potrivita si mi-a iesit o Minnie cam portocalie :) iar in poza e si mai si decat in realitate, aidca in realitate arata totusi acceptabil. Dar o postez pentru ca e facuta cu drag, iar copiilor le va face placere.... acum ca ma gandesc bien arata mai degraba a o Minnie Bear :d.

In interior are blat de vanilie, crema de vanilie si crema de portocale, pasta de zahar peste ... cred ca pe viitor voi incerca si pasta de ciocolata in diverse culori; sunt curioasa cum merge. Sectiune nu am, poate imi aduce sotul diseara.

Iat-o si pe Minnie portocalie :)

P.S. nu radeti va rog :">

8 comentarii:

  1. "LA MULTI ANI" PRINTESEI TALE,IAR NOROCUL SA O INSOTEASCA MEREU,SANATATEA SA-I FIE SORA GEAMANA ,iar mami sa se bucure de ea(si tati).Multi pupici si imbratisari.
    Ce bunatate,vreau si euuuu!Arata bine,ce ai cu el?Incearca si pasta de marssmalow.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bea multumesc foarte mult pentru urari. Multa sanatate si voua si multi ani fericiti. Cum e pasta marssmalow?

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Printesa Denissa- Gabriela!!! Ai o mamica plina de minunatii!! Numai bucurii si impliniri va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place ca nu se intareste si se poate manca.Sunt bomboanele gumate cu aceeasi denumire.Ti-as trimite o poza daca vrei cu un tort imbracat in pasta,dar sa spui unde,ai adresa mea de mail pe blog.pupam si distractie placuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani, micii printese.
    vai ce tort frumos. cand l+a vayut printesa mea topaia si ea pe aici ca asa vrea si ea de ziua ei. numai ma tem sa o dezamagesc deocamata, dar muma-sa nu e atat de talentata. dar poate exeryez pana atunci. tie ti-a iesit chiar bine. e haioasa si portocalie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc de urari!!! Multa sanatate si minunilor voastre si numai de bine sa auzim de la/ despre voi.
    Cat despre cum arata ... sunteti dragute tare, imi pare rau ca nu am avut vreme sa schimb portocaliul acela (s-a modificat putin si peste noapte), asta pentru ca Edi statea numai catarat de mine. Dar .... minunea mea cea mare era toata un zambet cand l-a vazut si a izbucnit in plans de emotie cand au inceput copiii sa-i cante. Off off :) ... a fost usor de tolerat pentru copii, ca si compozitie, prin urmare l-au devorat rapid.

    Bea te voi contacta in legatura cu pasta aceea. Am mai citit despre ea, ceva vreme in urma, dar nu incat sa imi fac o opinie clara. acum ca ma gandesc bine s-ar putea sa am o banuiala. Am citit cate ceva si de decoratiuni din bomboane sugus.

    Loredana poti incerca sa decorezi cu frisca si ciocolata (cioco topita pe abur cu putina frisca lichida) ... asa l-am facut pe Mickey si arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. La Multi Ani printesei tale!!!!

    Arata foarte bine tortul, mie imi place mult !!!!

    Daca copiilor le-a placut ai facut totul perfect. Esential este sa-i placa lor, ei sunt onesti. De multe ori fetitei mele i-a placut cum am facut impreuna tortul ei, dar de gustat nu prea le gusta, esential este sa-l facem impreuna :-)))).

    RăspundețiȘtergere
  8. Reka iti multumesc foarte mult! Da le-a placut copiilor si cum arata si compozitia. S-a papat tot. La noi de regula sarbatoritul are surpriza tortului si le place tare suspansul asta copiilor; mai participa si ei cu cate ceva unul pentru celalalt. Sunt fenomenali. sanatate multa minunilor tale. pupi

    RăspundețiȘtergere