miercuri, 28 iulie 2010

Tort Hello Kitty

Iata si tortul mult asteptat de printesa mea scumpa, Denissa. Dimineata i l-am aratat si am intrebat-o daca e Kitty a ei si a zis da ..... asta inseamna ca am trecut testul si voi mai face .... oricate ar dori pentru a revedea acea privire, de bucurie, de fericire, de emotie ...
Ne-a innebunit cu Kitty, si noi am continuat "nebunia" ... am asteptat-o cu rochita, plus, gentutza, dvd-uri avea de multisor ... chilotei nu am gasit, plus ca am citit pe undeva cum ca ar fi oua de ciocolata gen kinder ... eu una nu am vazut pe nicaieri.

Si sarbatorita .....

Si sectiune ...


Acasa a mai asteptat-o o supriza .... urmatoarea postare ....

7 comentarii:

  1. ioi ce sectiune transversala :))

    Arata superb si esti intr-adevar atat de talentata. Ma bucur ca tu nu te scapi cu markerul pe torturi :))

    Te pup si Denissa ai o mama tare talentata iar tu o adevarata domnisoara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mi s-a facut gura 'apa' :)) vreau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Lore multumesc mult!

    Danusa gasesti reteta aici ... simple, incearca. La talentul ce il ai tu ar fi floare la ureche. big hug

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, ma bucur sa descopar acest blog, am ramas placut surprinsa de acest tort, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. La cat mai multe torturi deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bbency multumesc mult! Am fost pe la tine si ai torturi foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere