marți, 13 iulie 2010

Tort Corabia piratilor

Un tort plin de ciocolata asa cum a vrut un baietel, Edward Remus, ... e colegul de salon al Denissei ... de la maternitate ... ieri, 12.07. au implinit 4 ani. Al Denissei nu e inca gata, e plecata putin in vacanta, cand vine o va astepta o surpriza.








Si ... am rugat mamica sa-mi trimita o poza cu sectiunea ...


Ce contine ... blat cu cacao, ganache de ciocolata neagra, ganache de ciocolata alba pe care am colorat-o cu rosu si verde, in randuri, in speranta ca va iesi la taiat in forme, crema 2 a fost crema caramel cu putina frisca. Pe laterale e imbracat in pasta de ciocolata, deasupra frisca. Figurinele sunt din pasta de lapte praf. Corabia si ea imbracata in pasta de ciocolata.

P.S. am prins curaj la facut forme .. :d

6 comentarii:

  1. Mmmmmmmmmmmm, si eu as papa o portie din asa minunatie! Felicitari! O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai da ce imaginatie frumoasa ai avut tu aici.Felicitari.
    Alina,te asteapta niste premii frumoase la mine pe blog.Te astept cu mare drag sa le ridici.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult!!! Cine se nimereste prin zona sa ma anunte; pregatesc o felie de tort cu mare drag!

    Yafa multumesc mult!

    Nu stiu daca ma ridic la inaltimea lui Petitchef, dar voi intra pe acolo sa vad despre ce este vorba si pentru a da curs invitatiei. Multumesc pentru intereseul acordat micilor mele delicii.

    Silvia multumesc tare mult! Sincer ... desi am mai vazut pe alte site-uri si chiar la tine faza cu premiile, nu stiu cum sa le iau, ce sa fac cu ele ... regulile scrise si nescrise .. poate ma lamuresti tu cum e ... :)

    Duminica frumoasa in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma uit si acum dupa o luna si-mi aduc aminte cat de bun a fost....si atat de frumos!Multumesc:-*
    Catalina

    RăspundețiȘtergere
  6. Catalina da recunosc f bun (si eu sunt ciocoholic :) o adevarata nebunie ciocolatesca :d. Ma bucur tare mult ca v-a placut. big hug si pupici

    RăspundețiȘtergere