duminică, 11 iulie 2010

Sfoara in tara la final - prezentarea cadoului primit

Sfoara in tara, o initiativa foarte frumoasa, interesanta si placuta a ajuns la final. Initiativa a venit din partea Yafei, eu am gasit detaliile initial pe blogul Furnicutei, mi-a placut ideea si am intrat in joc. Am primit cadou de la Carmen si am daruit Silviei de pe Savoare si Arome.

Am avut emotii ca un copil, mi-a placut foarte mult ce am primit, inca nu indraznim sa le utilizam si cred ca o vreme le vom pastra de decor, asa vor rezista mai mult. Am cunoscut-o cu ocazia aceasta pe Silvia, o persoana placuta cu care sper sa ma intalnesc personal. Are un blog plin cu bunatati ce mi-as dori si eu la un moment dat sa le fac.

Imi cer scuze de intarziere, am fost prinsa ieri toata ziua cu Tortul shopping si apoi am si participat la petrecere. Sper sa nu fi creat probleme nimanui. Abia astept sa dau o raita si pe la fete sa vad ce au primit si daruit, o parte le-am zarit dimineata, dar mai am de pacurs cateva bloguri. Am gasit idei foarte interesante pentru eventuale viitoare cadouri, chiar si pentru prietenii apropiati. Felicitari fetelor organizatoare, abia astept o viitoare campanie.

Iata si cadoul primit



9 comentarii:

  1. Alinutza, ce frumos cadou ai primit! Felicitari! Sa-l folosesti cu placere. O sa mai trec si eu sa vad retete dulci pe la tine, sa ma inspir.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, ce frumos cadou ai primit, sa il stapanesti sanatoasa, ma bucur pentru tine. O saptamana frumoassa

    RăspundețiȘtergere
  3. alinutza ma bucur tare mult ca ai primit cadoul,am rasuflat si usurata cu ocazia asta :) ca ti-a placut si mai ales ca ti-a placut "actiune". te astept cu mare drag "inarmata" bine la urmatoarea misiune :)
    o zi superba si numai bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Am venit si eu cu un buchet de felicitari...pentru toata lumea (pentru initiatoarea "cadoului-surpriza" pentru zvonaci,pentru cele care au dat si pentru cele care au primit)
    Consider ca toata actiunea a fost reusita si cam toata lumea multumita.
    O saptamana cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum am avut mai mult timp sa-ti vizitez mai pe indelete blogul!!!Faci torturi superbe.....sunt incantata de ce vad!!
    Iti doresc spor la tot ce faci si o sa te mai caut negresit!!!Sa ai o saptamana frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru cuvintele frumoase. Mi-a placut mult campania, am cunoscut persoane placute, bloguri delicioase, abia astept pe urmatoarea!!!
    O saptamana cat mai frumoasa si voua!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos cadoul si eu l-as tine de bibelou sa nu cumva sa se strice:) Oricum sa-l folosesti cu drag, atunci cand o vei face:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina,ce frumos cadou.Sa-l folosesti cu placere.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere